2024 Yılı Yaz Stajı Duyurusu Yayınlama Tarihi:16.05.2024
16 Mayıs 2024

2024 YILI YAZ STAJI YAPACAK ÖĞRENCİLERDEN İSTENEN EVRAKLAR

1 -Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı fotokopisi

2- Staj başvuru formu 2 adet imzalı mühürlü ( 1 tanesi okula 1 tanesi Sındırgı Devlet Hastanesine)

3- Okula ait Staj Sözleşmesi 2(iki) adet imzalı mühürlü (1 tanesi okula 1 tanesi Sındırgı Devlet Hastanesine)  (Okul sözleşmesi yoksa  Balıkesir İl Sağlık Müdürlüğü Staj Sözleşmesi kullanılabilir)

 4-16 saatlik İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Belgesi veya Okulda 16 saatlik İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi aldıysanız (o döneme ait) Transkript belgesi kabul edilir. Transkript Belgesi ve İş Sağlığı Güvenliği Belgesi son bir yıl içerisinde alınmış olmalıdır

 5-İşe Giriş Periyodik Muayene Formu (Stajın kabul edildiği kurum ile iletişime geçiniz)

6- IBAN No ( Staj yapacak öğrenciye ait )

7- Bilgi Gizliliği Formu

 8-Yalnızca 112 ASHİ stajı yapacak öğrenciler için Muvafakatname

9-Öğrenci Belgesi

 10-SGK işe giriş belgesi (Okul sigortayı yatırdıktan sonra e-devletten sorgulanıp alınan belge elden teslim edilecek.)

11-Tıbbi Görüntüleme öğrencileri için Dozimetre şartı vardır.

NOT:Sındırgı Devlet Hastanemiz tarafından sadece zorunlu stajlar kabul edilecektir. Öğrenciler bütün belgeleri tam ve eksiksiz olarak poşette mavi dosyada staj başlamada 10 gün önce  teslim etmeleri gerekmektedir.